بدون دانش فنی فروشگاه بساز

در میان کاربران اینترنت و کامپیوتر کمتر کسی وجود دارد تا با کلمه “فروشگاه آنلاین” آشنا نباشد. این شیوه فروش محصول در دنیا بسیار رایج و توسعه یافته است تا جایی که نمونه‌های پیشرفته فروشگاه آنلاین مانند آمازون، به عنوان مهمترین کانال فروش محصول در دنیا به شمار می‌روند. اهمیت راه‌اندازی فروشگاه آنلاین برای فروشندگان محصول پوشیده نیست و در آینده نزدیک محصولی که از طریق کانال فروش آنلاین قابلیت فروش نداشته باشد محکوم به شکست است.

روش های مختلفی برای ساخت فروشگاه اینترنتی مانند ایجاد یک تیم متخصص یا استفاده از برخی سرویس‌های مدیریت مشتریان وجود دارد. اما راه‌اندازی چنین فروشگاهی نیاز به دانش و زیرساخت فنی دارد که این مسئله فروشندگان را با چالش روبرو می‌کند. یک سامانه فروشگاه‌ساز مثل “بیدک”، دغدغه‌های ایجاد یک فروشگاه آنلاین را برای فروشندگان از بین می‌برد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تنها بر کار بازاریابی و فروش محصول خود متمرکز شوند. بیدک یک پلتفرم اینترنتی است که به فروشندگان کمک می‌کند تا در کمتر از ۱۵ دقیقه فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی نمایند. در این روش دیگر با سرور، هاست، مسائل و آپدیت‌های فنی درگیر نخواهید شد.

بیدک علاوه بر رفع نیازهای فنی و تکنیکال، امکانات متفاوتی مانند اتصال کانال فروش به وبسایت، مدیریت مالی فروشگاه، سرویس‌های پرداخت و ارسال و از همه مهم‌تر افزایش بازدید با سرویس‌های بازاریابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در پلتفرم بیدک علاوه بر اینکه یک اکانت منیجر اختصاصی برای فروشندگان در نظر گرفته می‌شود تا نیازهای آنان را انتقال دهد، سرویسی با نام “بیدک پلاس” وجود دارد تا امکان سفارشی‌سازی و افزودن ماژول‌های اختصاصی را به‌ویژه برای فروشندگان بزرگتر فراهم کند.

این استارتاپ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ و با ایده اشکان عیوق و صادق سرابی در شتابدهنده آواتک آغاز کرد و اکنون جز پورتفوی هم‌آوا است. بیدک تلاش می‌کند در آینده نزدیک به یک سامانه جامع تبدیل شود تا تمامی سرویس‌های مورد نیاز فروشندگان را در پلتفرم خود ارائه دهد و به همین ترتیب در افق چشم‌انداز کاری، خود را به عنوان رهبر بازار تمامی افرادی که فرایندهای فروش آنلاین را تسهیل می‌کنند، معرفی نماید. بیدک در حال حاضر علاوه بر ایجاد رونق کسب‌وکار ۱۶۰۰ فروشنده، برای ۹ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال نموده است.

873 753 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka