در جستجوی لباس از بهترین‌ها

بوتیک یک جستجوگر لباس از محصولات فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین است که به خریداران کمک می‌کند تا به جای گشتن در اینترنت، پاساژهای لباس و … پوشاکی که مورد نظرشان را به راحتی و بر اساس منطقه جغرافیایی، رنگ و قیمت پیدا کنند. این شرکت دانش بنیان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در چرخه سوم آواتک آغاز نمود و در حال حاضر در ساختمان هم‌آوا واقع در کارخانه نوآوری آزادی فعالیت می‌نماید.

کاربری آسان در بوتیک

به عنوان خریدار، کار با سایت بوتیک الزاما به این معنا نیست که تنها لباس را آنلاین خریداری می‌نمایید! در بوتیک کاربر فیلترهایی نظیر بازه قیمت و رنگ محصول را در جستجوی خود اعمال می‌کند و بین هزاران فروشنده و محصول، به اطلاعات فروشنده دسترسی پیدا می‌کند. حال می‌توان با فروشنده‌ها تماس برقرار کرد تا محصول مورد نظر را ارسال نمایند و یا به صورت حضوری برای خرید اقدام نمود. مزیتی که در این روش وجود دارد این است که علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، دایره جستجوی گسترده‌تری برای کاربر فراهم می‌گردد.

مزایای ویژه برای فروشندگان لباس

با گسترش اینترنت و فروش اینترنتی، برای هر نوع کسب‌وکاری این نیاز حس می‌شود که به سمت آنلاین شدن پیش برود. فروشندگان لباس نیز از این جریان پیشرفت فناوری مستثنی نیستند و باید به فکر تبلیغات و فروش آنلاین باشند. به همین منظور بوتیک ویترینی آنلاین با بازدید روزانه بالای ۳۰ هزار نفر را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد و بستری را برای آن‌ها فراهم آورده که ضمن معرفی محصولات خود، رقابتی سالم و بر مبنای کیفیت و قیمت با یکدیگر داشته باشند.

هسته‌اصلی تیم را مهرشاد موسی‌خانی، سامان احمدی و نیما ساعدی تشکیل می‌دهند و توانسته‌اند برای ۱۳ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کنند. در سالی که گذشت بیش از ۱٫۵ میلیون کاربر از بوتیک برای پیدا کردن لباس دلخواهشان استفاده کرده‌اند. اکنون بوتیک روزانه ۳۰ هزار بازدیدکننده و ۲ هزار فروشنده فعال از سراسر کشور دارد و تحت حمایت هم‌آوا به عنوان یک از بزرگترین Market Placeهای کشور به شمار می‌رود.

botick.com

693 1536 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka