بازدید رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه از هم آوا

پژوهشگاه قوه قضاییه با هدف بستر سازی مناسب برای توسعه پژوهش در حوزه های مرتبط با قضا در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد تا به عنوان بازوی پژوهشی و مطالعاتی قوه، به فعالیت بپردازد. در همین راستا دکتر سید حجت‌اله علم‌الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه به همراه جمعی از مدیران آن مجموعه از هم آوا و دیگر بخش های کارخانه‌ نوآوری آزادی بازدید کرد.

رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه در این بازدید دو ساعته که به دعوت رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد به گفت‌وگو با تیم های مستقر پرداخت و از نزدیک در جریان پیشرفتها و نیز چالش‌های حقوقی و قضایی قرار گرفت.

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز در حاشیه این بازدید توضیحاتی درباره ویژگی های زیست بوم فناوری و نوآوری کشور ارائه کرد و گفت: کارخانه‌ نوآوری آزادی یکی از بازیگران زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان است که با استقرار شتاب‌دهنده‌های تخصصی در خود، مسیر تبدیل ایده به محصولی فناورانه را هموار می‌کند. در نهایت نیز تیم‌های نوپا با استقرار در این مکان به شرکت‌های دانش بنیان تبدیل می‌شوند و برای کشور ارزش افزوده ایجاد می‌کنند.

فضای اشتراکی زاویه، مرکز نوآوری آیفینک، مرکز نوآوری کارینو و شتابدهنده های دیجی کالانکست، کارا، پلنت ازجمله مراکزی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

600 428 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka