رفتار و شخصیت افراد تا چه اندازه در کار آن‌ها تاثیرگذار است؟

شاید تا به حال در محیط کار با افرادی برخورد کرده باشید که دانش علمی زیادی در مورد کاری که انجام می‌دهند داشته‌اند، اما به دلیل رفتاری که با اطرافیانشان دارند، هیچکس حاضر نبوده با آن‌ها در یک تیم قرار بگیرد. یا شاید در موقعیتی قرار گرفته‌ باشید که نمی‌دانستید بین کارشناسانی که دارید کدام یک توانایی‌های مدیریتی بهتری دارد و اگر او را ارتقاء دهید آیا در نقش جدید خود خواهد درخشید؟

بررسی‌های زیادی در مورد ارتباط بین شخصیت و عملکرد افراد انجام شده‌ است و همگی ثابت کرده‌اند که شخصیت و رفتار افراد می‌تواند پیش‌بینی‌کننده عملکرد افراد در محیط کار باشد. و اما سوال مهم: استخدام به عنوان اولین فیلتر ورود افراد به شرکت قرار دارد و اگر سازمان‌ها بتوانند دستچینی از افراد متناسب با خود و جایگاه شغلی مورد نظر را انتخاب کنند، می‌توانند به طور چشمگیری به بهره‌وری سازمان بیافزایند.

در نظر بگیرید که اگر می‌توانستید بسیاری از رفتارهای افراد مانند میزان خلاقیت، نوآوری، مدیریت بحران، مدیریت زمان، ارتباطات، آموزش‌پذیری و بسیاری دیگر از موارد شخصیتی را که در محیط کار ضروری است را قبل استخدام بدانید، چه افرادی را وارد سازمان خود می‌کردید؟

و اما راه حل:

اگر شما دقیقاً بدانید که به دنبال چه فردی در سازمان خود هستید، پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت “تست و تایپ” (مستقر در ساختمان هم آوا) به شما درصد تطابق افراد را با جایگاه شغلی مورد نظر و حتی ارزش‌های سازمانتان به شما نشان خواهد داد. پنل ارزیابی سازمانی و گروهی سایت “تست و تایپ” این توانایی را به شما می‌دهد که پی ببرید بین چندین گزینه که برای یک جایگاه شغلی دارید، کدام فرد تناسب بیشتری با شغل مورد نظر و سازمان شما دارد. این پنل به شما این امکان را می‌دهد تا افراد را با هم مقایسه کنید و نیازهای آموزشی رفتاری افراد را بدانید. علاوه بر آن این پنل می‌تواند جو واحدهای شما را نیز از نظرهای متعدد بسنجد و به شما کمک می کند تا از پتانسیل‌ها و نقاط ضعف سازمان‌تان در واحدهای مختلف آگاهی پیدا کنید.

826 766 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka