گوارا همچون آب

خرید آب بسته‌بندی برای کسانی که به هر دلیلی در محل زندگی یا کار خود از آب لوله‌کشی استفاده نمی‌کنند، فرایندی زمان‌بر و پرهزینه است. اگر در خانه و محل کار آب معدنی مصرف می‌کنید، با اشتراک چه‌گوارا، باکس‌های آب را به طور منظم با بهترین قیمت در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

تنوع در ارائه برندهای داخلی و خارجی

در چه‌گوارا می‌توانید برند مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اشتراک آن برند خاص را داشته باشید. برترین برندهای داخلی و خارجی همچون واتا، آکوافینا، نستله، اکساب و دماوند در سبد محصولات چه‌گوارا قرار دارند.

تخفیف قیمت برای سفارش‌های عمده

اگر به صورت مرتب از آب معدنی استفاده می‌کنید، می‌توانید هزینه‌های خرید خود را با این استارتاپ کاهش دهید. توجه داشته باشید که با سفارش به صورت عمده، هزینه خرید با تخفیف و کمتر از روی بسته قیمت معمول بازار تحویل می‌شود.

نگران نباشید، بسته شما تحویل می‌شود حتی اگر حضور ندارید!

اگر هنگام تحویل سفارش در محل خود حضور ندارید، نگران نباشید! چه‌گوارا سفارش شما را پشت درب منزلتان قرار خواهد داد یا اگر تمایل داشته باشید می‌تواند آن را نزد یکی از همسایه‌ها به امانت بگذارد. برای پرداخت هزینه نیز می‌توانید به صورت آنلاین از وبسایت و از تمامی کارت‌های عضو شتاب نسبت به پرداخت وجه سفارشتان به راحتی اقدام نمایید.

زاده آب و همچون رود روانیم …

چه‌گوارا در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و هدف آن خلق یک سیستم توزیع آب به صورت اشتراکی و سیستم فروش آنلاین بود. در این سیستم شما می‌توانید آب معدنی مورد نیاز خود را به صورت هفتگی، هر دو هفته و ماهانه سفارش دهید. به گونه‌ای که با ثبت سفارش و تعیین مدت زمان مربوطه در زمان مقرر، آب معدنی مورد نیاز خود را دریافت کنید. در واقع چه‌گوارا به عنوان ماموریت، به دنبال تثبیت یک مدل کسب‌وکار بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است. این استارتاپ می‌خواهد تا مدل “جعبه اشتراک” را طی سال‌های آتی در سراسر ایران جا بیاندازد.

چه‌گوارا توسط مجید صالحی و وحید شهبازی راه‌اندازی و در حال حاضر راهبری می‌شود. این استارتاپ به طور مستقیم برای ۷ نفر و به شکل غیرمستقیم برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال نموده است. این استارتاپ ابتدا با شتابدهی “آواتک” پا به عرصه کسب‌وکارهای نوپا گذاشت و پس از ادغام “آواتک” اکنون در پورتفولیوی “هم‌آوا” قرار دارد و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فراتر از آب معدنی

چه‌گوارا اکنون سبد ارائه محصولات خود را توسعه داده و علاوه بر آب معدنی، اشتراک شیر، چای، قهوه، دمنوش، قند و شکر، عسل و آشامیدنی‌های گوارا را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به این ترتیب به جای اینکه وقت و انرژی خود ر ا از دست دهید، به راحتی می‌توانید زمانتان را به کارهای مهم‌تر اختصاص داده و آنچه را که نیاز دارید،به طور منظم دریافت کنید.

chegovara.com

768 1500 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka